maseh terkesan =='

ohohoi ! 
erk , korang , sebenanye kankan , aku maseh ta bule lupe ou pasal excident tadi . mcm mimpi jehh . coz bende tuhh berlaku dalam sekelip mate tahu ? dah lhaa kaen aku terkoyak . malu siot ==' . dengan badan diserang parkinson tahap kritikal . haihh . mcm hape . paleng bengang ahh . na kelua dari kete kene kepit kaen . aduss ! seksa oii ! ad lhaa abg setengah handsome tgk je kaen aku sambel sengih2 . haish mamat ny , aku korek biji mate tuhh bru tahu ! 

sedih gila ! dari pagi aku excited gilerz na g wedding kezen aku , tapi , akhirnye jadi canie . hukhuk . dah laa pakai baju kurong dari pagi sampai ke petang . RIMAS  siudd . huh . seb bek tade pape . kete jek aa , terok bhagian depan . . tapi lawak gile ahh . bunyi kete my dedy da mcm kete sorong tayar karat . kahkahkah . eish . ta baek . HAHA .

tapi alhamdulillah sampai gax segamat . pak lang kachak aku jempot . harhar .sebelom tuhh , aku jahit dulu aa kaen aku yg cantek tuhh ;p . aku meninggalkan t6 dengan perasaan waswas . (takot ade yang perasan ! ) HAHA . okeoke , sambong balek , sampai sampai , mjlis da abes . sadis doe ! . tape aa . dpt tgk inai pon jadi lhaa ( cehh , mcm pasrah gilaa ;p ) yang paleng ta bole blah , aku bole lagi lenjan karaoke . hee . nan kezen laki aku . tapi ta puas aa coz dpt 1  lagu jehh .btw , aku memang bengang sekali lagi sebab mamat yg handle karaoke tuhh bole na usha aku .? siap bagi nombo lagi . erk ? aku malas doe na layan ~ awak bagi lhaa pujian melambong tinggi melangit macam : '' awak ny lawa aa . '' , '' ehh , tgk tuhh lesung pipit dy '' , dan laenlaeen . saya TAK AKAN LAYAN :) . hee . thankyou