30 12 2010 !

bulan 12 ade bape hari haa ? aku lupe aa .ohh ! 31 hari . aku ingat , aku ingat xD . hmm . esok dahh 31122010 . alahh . np cepad noo ? aku baru rse cuti sekolah *cett , penipu aku nyh ! ;p . alahh ~ alahh ~ alahh !! . aku na mengeluh sepuaspuasnye ! hmm . daa na naek tingkatan 3 . daa naek sesi pagi . daa na kene bangon pagipagi *haihh , ny yg aku malas ==' . daa na kene ngadap PMR . daa na kene fokus on study . ish , npe lhaa ad sifat cmny dlm diri aku ? ubah lia . ubah ..

aku pon tatau ap motif aku tekantekan keyboard pagipagi ny . haiyaa ~ tptp , miss kartika , ckgu english aku ckp , kalau na improve essay kte , ta kesah aa BM ke BI kehh , kte mesti belatih menulis atau menaip (na cver jehh ny , xam mane ad org menaep kankan ? ) . ape yg telintas at kepale otak kte , kte tulis jehh . bendebende kosong pon bole jadi hal . kan ? lamelame , nnt terbiase lhaa na buad bendebende cm tuhh . btw , ap yg ckgu ckp tuhh betol jugakk . kalau betol lhaa kte ny malas rajin sgt na buad karangan . lagilagi , kalau korang yg sepesen mcm haku nyh . selalu ta hantar karangan . HAHA . kantoi ! aduss . hee .korang try aa buad mcm ap yg ckgu aku suggest . insyaallah . kalau yg pemalaspemalas mcm aku ny , bole buad karangan yg bestbest . walaupon ta sehebad mereka mereka yg bijaksana belaka . dan karangan korang akan selalu berhantar :)

hmm . tgk cnthnye lhaa yg sekarang ny , da msok 3 perenggan aku menaep kat blog ny , either aku merepek tahapehape kat sini kan ? erk , wehh , korang raserase , adin tuhh betol kehh na pinda SMK simpang renggam ? mcm tipu jehh ? hadoii ~ bio ahh . aku tggu jehh taon depan *mcm lame jehh lg . dy ad ke ta . aku na tgk . tp kan ? dy mcm real ahh . aku da desak dy bnyk kali soh dy ckp perkare yg benar . tp yg same jugak dy ulang . aku da siap suroh dy jujo tauu ? . emm . takot ahh . bile dy da jd sebahagian  'ahli keluarge ' aspura skola aku  dy berubah . yelaa ~ mcm korang tatau lakk dak2 aspura kankan ? susa ahh weyh . alaa . tiap kali aku bincang perkare ny ngan dy , hati aku mcm na tercabot tahu ? alahaii . tatau ahh npe ? aura kott ? cehh , konon yelaa tuhh . tp , nape aku na takott ? bukan aku buad salah pon . 

lagi satu ? mcm mane aku na buang tabiat aku yg suke tido lambatlambat nyh ? ish . kalau mcm ny selalu susah aa . da lhaa aku liat na bgn pagi . andand . handphone aku yg techenta tuhh . waaa ! mesti aku rindu kau sangatsangat T^T . aku rndu pon bukan hape . harihari aku bukak lagu . memekik telolong dgn bende tuhh . hukhuk . kat asrama mane ade lagi . urmm . aku try na lupekan kauu lhaa bende ! huh . nmpk mcm aku terlalu obses kan dgn 'bende' nyh ? 

mak dan ayh aku da ckp awalawal dahh ngan aku . dy kate '' aku kasik kau gune lappy dan nfon tuhh smpi taon ny jehh ea ? '' andand . aku perlu mengambil langkah drastik . hah . susa bebb . tptp . try harder ahh .