dear !

ohoi . salam .
penink siudd pale otak aku na edit blog , lasz lasz jadi mcm ny . HANCUSS ! urghh . >< .

btw , aku bukan na membebel pasal blog aku yg da hanco lebor ny haa . it's about my dear friends ny haa . aku rindu korang sume meyh <3 . ya ya i know , i've to msg u all , tpi , aku malas . hehe .

teenagers sixteen

i) nurdiyana binti asraf , kau saba je lhaa nan mamat badigol tuhh  . lamelame nanti mulot dy tuhh tutop le sndri . kalau ta tutop tutop jugak , aku sule jehh mlot dy tuhh . HAHA . *ade kehh ?* . ibarat kate cik nani kiut , na balas dendam tggu lepas UKK laa yea ? aku pon ta kuase na layan pe'el mamat tuhh . haiyaa =='

ii) for nor haziqah binti zakaria pule , kalau na lupekan si die , jgn mulekan dengan membenci dy , sebab rse benci tuhh akn menimbulkan kembali rse syg yea ;D . hee . aku pon tatau ape masalah minah yg asik dok kacau kau . kalau aku tahu , da lme aku tempeleng jehh pale budak tuhh 720 darjah . kahkahkah *merepek*

iii) siti najwa shuhada binti nasir , await hang na lupekan dia ? aish . aku rse korang tade pape masalah kan ? emm . pape je laa . janji korang bahagie ~

for awak

i) ammar faiz , sy syor kan , tapaya laa tggu sy . juz wasting your time laa dear . better awk cri pompuan laen laa yea ? lagipon , PMR tuu lame lg laa kalau awk na tggu pon . 

ii) azri safwan , tahniah sebab da berjaye buad blog . harhar xD . *kejam . memerli*

iii) adam dhiya dan husni_ulat , HAHA , sy tatau na ckp ape pasal korang . tp yg penting awk berdue GILE . jgn mara haa ;D

untuk aku
 belaja rajenrajen laa aliasuhana oii . exam next week jehh . da ta lame dahh . aiyaa . pemalas rupenye aku ny . buku prisoner of zenda pon ta khatam lagi . hee ~ org laen da berabad abes , aku bru smpi chapter 4 . kehkehkeh . tapetape , kuatkan azam ;p . anyway , dlm kol 3++ ny , aku otw to BP . na tgk my granny kat hospis . perghh , berjalan gak aku cuti ny . hehe . oke lhaa . tata . :)

senyum itu sesuatu yang dapat menyejukkan mata hati dan perasaan .