penat nyee (''_)

assalamualaikum

HAHA . fesly aku na ckp yg aku memang penat sgt arini . padahal ta buad bende pon . kehkehkeh xD . kol 3 lebih td aku rushing g BP na tgk my granny yg saked . syan dy .

hmm . tapi yang ta bole belah . aku bole sesat kat hospital tuhh . pehh , bengang sehh aku . wahaa ToT . naek tgkt 2 sorangsorang . pastu tade orang pon kat level tuhh . hukhuk . rse na nanges jehh  .  pastu aku tnye nurse yg betugas tu dgn senyuman yg cukop manis semanis gule pasir *tipu* , dy kate maybe kat tgkt 3a atau 4 . aku pon belah lee cepadcepad masok dlm lif . mse aku n tekan button ue , aku tgk tgkt 4 tade , so aku maen lenjan je aa tgkt 3a . smpi tgkt 3a , 

fuhh ~ lega ati aku . ramai orang . aku engat da betol aa wad atok aku kat situ . aku pon blurr , wad nye kat mane ? kan bnyk bilik . aiyaa ! aku bole lupe na tnye . =='. hukhuk . lazlaz , aku pon tebalkan muke pegi tnye nurse kat situ . cari punye cari , tade pon name atok aku kat dlm manemane bilik kat wad tuhh . aku bertambah pelik ? aku ny da salah hospital kehh ? ke aku yg mimpi ? tapi , kalau salah , asal kaum kerabat aku sume ad kat hospital ny , mknenye aku ta salah laa kan ? 

oke , lepas tuu , dengan yakin nye aku na turon balek , tpi aku segan kunk org perasan plak yg aku ny sesat ==' jadi  , dgn ego yg tggi , aku pegi laa dudok kat kerusi yg di sediakan berhadapan betolbetol depan pintu lif tgkt 3a . HAHA  *bongok sehh* . nurse td tuhh nmpk aku sengih jehh . aku da bengang tahap gaban tahu ! dan allah memang na bantu aku waktu tuhh *agaknye* , tibetibe pintu lif tebukak dan aku nmpk ibu , adeq dan my granny lagi sorang (belah mummy) kat dlm lif tuhh . aku pon tggu aa dorg kua . engt en dorg na g wad atok aku . tapi .. aku tggu . 3 saat .. 4 saat .. 5 saat . ehh ! ehh ! asal pintu lif tu tutop balek ? dan kenape mereka mereka tidak kelua ? aku pon dengan bengap pegi panggil mak aku . *mcm laa mak aku denga* . pastu aku tecongok depan pintu lif tuhh . tgk dorg pegi tgkt 5 . ? . aku lg pelik . aku tgk pelan kat tepi , tgkt 5 ad wad jugak , tp wad kanakanak . ta kan atok aku dok kat wad tuu kodd ?! hmm . tnpe membuang mase , aku follow jelaa . dan AKHIRNYE , jumpe jugak . fuhh ~ dorang solat rupenye kat tgkt 5 tuhh ==' . 

dan kisah ny menyebabkan aku rase na sumbat je pale aku ny dalam lubang tandas . kehkehkeh . kena gelak wokk ! aduss . segan mehh . dandan , aku pulang lepas maghrib kat sane . my dedy belanje laa arini . hehe . kiteorg makanmakan dulu kat BP mall . aku da la ta suke makan chicken rice shop tuhh . tahapehape lauk dy kan ? hee . ta baek ckp mcm tuhh kan ? alhamdulillah ~ sekurang-kurangnye maseh ad makanan . tade aa aku kebulor . hehe . k aa , ini laa yg aku buad sepanjang membuang mase kat BP . HAHA .






dy selongkar barang akuhh =='


takot na kene sunat xD


kete ny je laa yg ayh aku pkai skrg . HAHA . *tade function*


peringatan ;p


eksen je lebih .hoho ^o^


jakon -.-
 ahah . aku yg kene teman adq aku menggedik kat sini
tapi aku join skali . bes ape ? HAHA
atok mak da ngantok . cntek kankan ? ;D
 
my granny :)
terjal

 ibu <3 ayah
 
rambang mate ou >.<

slrpppp ;p terliur maa .
ta suke. hee ~


baiklah . sekian :)