hari hari terakhir :')


lai lai lai 2012 . aku dah bersedia untuk berhadapan dengan Dunia Baru . cewwahh . konon lahh kan ? Haha .
okay , nak revise whole this sweet year , for sure lahh korang pon akan sempot kalau baca . newway , there  are many sweet story kalau nak dibandingkan dgn cerita haru biru aku . wahh wahh . ayat ... hha . the sweetest things ever when I make my parents proud with my result . jyeah . itu yg paling sweet kott  #okay tipu . ad laa yg sweet sweet lg , like ... mcm waktu waktu tga in Love dulu kan ? happy jehh . andd nowww . hancusss .... phiewww ~ mcm debu . klahh . rase membazir setahun ny . haha xD

okaylaa , for my kazzie NANA , thanks lahh , kau dedicate something dekat blog kau even bendealah tu tak betol -_-. bile mase tahh aku kenal dengan penagih dadah tu . haha .btw , good luck for your PMR next year. kepale otak kau tu bijak kott . just kene mantapkan lagi jehh . nevermind , Allah always be beside you .:)

for my sweetiest friend , Teenagers Sixteen , even kite kekurangan seorg , it doesn't mean that our friendship will be end without her .let bygone be bygone . kita tetap kawan :) tak lupe jugak untuk kawan kawan harok aku , Liesa and Eira . korang kawan tak makan kawan . haha . (Y) #ayat bongok . thanks sebab tolong aku dalam apa jua hallah . I miss You both :* for 3RK1 citizen , maybe next year kite sumua tak satu kelas lagi . maybe ad yang pindah ke kan ? macam aku . haha . okay sedih :( aku tau , aku tak berape rapat dengan semua org kan ? maybe aku ad buad korang rase menyampah ke kat aku kan ? haha . biase laa tu . aku kan kecah . sorry for everything friend :) ingat laa aku yg tetibe jerit "FALL DOWN" time kelas BI dgn teacher Azira . haha . memang tak bole lupe wehh --' malu siott . and and . mase aku nanges dalam kelas SC . hahah . sumpah bengang >.<


hmm . untuk 2011 . ad ape ye ? sedikit mencabar untuk tahun ny . act , every year aku ad hal kat sekolah . haha . -.- kenapelah aku tak boleh hidup dgn aman tanpa gangguan manusia manusia yang sungguh mencabar keimanan dan kesabaran aku . heh . sukahatikau lahh . aku malas nk msok cmpor hal kau lagi okehh ? bahagia lah kau bersama org tersayang . kau ingt kau sorang je ade . hahah xD




Never take a person for granted , Hold every person close to your heart , Cause You might wake up one day & realise , That You've lost the diamond while You were too busy collecting stones :)
p/s : Iloveyou friend :']