eksited lahh lebih :P

heyyoo ! haha . before midnight tgn aku dah sakit sebab layan chat , komen kat fb . mesej nye lagi . alaahaii . chat pulak berderet minx di reply . hailaa . agaknye new year kan ? tu yg sume beronok ronok nak show new year status dorang #aku pon tak terkecuali . harhar xD


ckp pasal new year , mesti korang tanye , ape azam kau ? kan ? klahh . td ad laa kawan FB . saje saje laa tegor #agaknye . tanye azam aku ap . aku pon jawab lah :



aku ngaku laa jawapan aku agak keterlaluan . haha . nak sambong sebenarnye . 


*nak kaye mcm Bill Gates .
*nak pergi ke bulan mcm Neil Armstrong
*nak hebad sains mcm Ibnu Sinna
*nak jadi hamba Allah yang solehah
*nak jadi ank yg membanggakan kedua ibu bapa
*nak laa jadi kesayangan semua org :)

nmpk tak angan angan aku begitu tinggi ? tapi semua tu tak mustahil kan ?  Insyaallah aku boleh . ^_^


okay la , tak nak ckp bnyk lahh .untuk KAU ----> klik sini . cukup lahh . semua ada dalam tu . haha . bahagia lahh kau disamping si dia . tak hamek kesah pong :P


ehem ehem . okay , new year ny . korang sebok sebok happy happy kan ? aku pon nak jugak lah happy . ^^ . #menggedik . HAHA 


kbaoii ~