ohh my grandmaa!

since ramai pmr candidates buad post about result yang kite kiteorang AKAN amek 22 Disember ny , aku pon nak buad lahh . hee . *mengade ;p .

okay , cakap pasal result , sape tak gentar wehh -_- . jantung aku dah dup dap dup dap mcm nak terkeluar ny haa . puhh kanan . puhh kiri . tolonglah bagi aku semangat . keyakinan aku berkurangan :'( kengkadang aku yakin sangat aku bole capai ape yang aku target . aku target sikit je , sebab aku tak nak down if result aku tak seperti yang aku nak. tp parents aku nak aku cemerlang with flying colours wehh . ohh laaa  aku takot lerr . aku takot tak dpt nak capai ape yang dorang nak .plus , sejak aku sekolah menengah ny da merosot gile . geeeesssshhh --' please forgive me :)

btw , thanks aa untuk sape sape yang dah bagi semangat kat aku . huhu . hati aku ny tak lah serapuh salju *madah .okay , ade gak yang ckp aku budak perfect score *amin . ahh . korang korang tak tahu perasaan aku mcm mane bile korang ckp cmtu . aku rase mcm kecewa gile kalau tak dpt nak capai sume tu . aku nak jugak jadi seorang murid yang cikgu bangge kann . tapi . aku ny pemalas orang nye :p hehew . sape yang kawan ngan aku , tau la pangai aku cmne . nak enjoy tak bertempat -_- hoho . tapi ny laa aku. suke study last minit . dah nak dekat dekat exam baru nak insaf . *puihh . Haha . xD

anyway , good luck ntok sume pelajar pmr yang nak amek result . pade yang kurang keyakinan mcm aku ny *toink , korang banyak banyak laa berdoa then tawakal . kan kite da usaha ryte ? hee . aku ny cakap kat orang lain pandai . diri sendiri pon tak betol . haha . peace (^_^)v . hihi .