admirer ?


see ? like a .... --'

hye ! post arini bukan nak tunjuk hot laa kan ? tapi pelik bin ajaib lahh . --' pd pagi pagi bute yang sejok ny , kau tetibe timbul kat ruang chat aku and say "hye" . aku balas lerr balek . tak nak lerr jd mcm semalam . ade laa seorang hamba Allah tu kate " buad ape muke cantek tapi hati busuk" . dy cakap cm tu sebab aku tak layan chat dy ? kan aku dah cakap . aku sombong . k fine . bile sombong orang ckp mcm tu . bile jd friendly , mcm ny plak gayenye . haihh . heyy , tolong laa babe ! gaye pemikiran mcm budak budak . semalam aku takde mood , dan dia telah pon selamat aku remove . hehehe :D maaf lerr KAWAN :)


okay , berbalek kepade mamat tak berape sehad ny . tetibe je kau nak kapel nan aku . hey ! kau engt aku ny hape ? barang ? mainan yang melambak kat pasar malam tu ? bile aku tanye kau sape , kau jawab admire =_= . see ? mcm keling . straight to the point bole ? siries ,pening dohh layan kau . name kau pon tak tau . gamba apetah lagi . katon je yg hang dok tayang kat friend .hish . dah tu tetibe cakap ''I Love You Alia , jom kapel " what the heck babe ? aku tak kenal kau lahh ! so , please lahh setopppp kacau aku ehh ? menyampah lahh . admire konon . piiiraahhh ! 


haa , information yg aku dpt just kelas and skola dy jehh . mcm tak paham bahase aku tanye dy sape . grr ~ sape sape yg kenal mamat 3A , name yang berkenaan di atas *takde identiti diri , sekola kebanggaan aku SMK Simpang Renggam *yeah . sila kutip yea ? aku tak minat laa wehh . tak sangke satu sekola . haha . mcm be**** . sebab aku tak bape rapat sangat nan dorang . 


kbaii . last sayang untuk kau laa stalker terhebadd !