hoii --'

HAHA . assalamualaikum ;D . baru intro da gelak dulu  *suke aku laa , blog aku kan ?* wahh , belog aku da berkarat lhaa ! pehh , pelik tak ? org selalu kate belog berhabuk lhaa , bersawang lhaa & etc . tp , berkarat belom lagi kan ? HAHA . so , conclusion nye , aku UNIK :) ohh , thank you thank you sebab puji *erk ?* . al maklum lahh kan , blog aku ny di perbuad drpd  besi bergalvani . paip PVC akan dtg . sedang diusahakan .cehh , na tnjuk pandai KH . haha . hopefully B :) ehh sudah ! maken carot kang . oke oke , since aku jeles tgk blog org yg cun melecun dan sentiase ber-up-dated . so , aku pon na buad post merapu laa kat blog aku yg ugly nyh . bole kan ? ahh , kalau ta bole , bole kan ! hee ~

emm , emm ,emm . sebenarnye , aku benci tgk blog nyh ! uwaaa ;( sobbs . menyampah hundred thousand times ! huh . tape tape , tgk lhaa after PMR , aku tenyeh kau dengan mcm mcm bende agar anggun seperti aku  . HAHA . juz wait and see . ;p .

hw ? what happen to them ? huu . maaf MAMA ROSITA . sy malas laa . tangan sy parkinson *eira , kite same ;D * . jadi , keismpulannye , SAYA MALAS . easy right ? HAHA . aku memang ta suke buad karangan . haiyaa . sains pon aku ta engt sume jwpn . camne ny ? pmr tggl bape hari je lg .. erk . risau nye aku --' math ? oh godd , bab circle paleng menyampah . minor arc , major arc , circumference , area & blablabla ... yg penting , aku ta suke . huh . lupekannn ~ ops ! geo ! uwaaaa . sume bende penting tggl at ostel . habes lhaa aku >< .

holiday ? 2 minggu ny aku pegi mane jea . kampong 5 hari , then selebihnye terperap buad jeruk masin kat rumah terchenta . HAHA . but , skrg aku nan fmily at KL , bcoz my daddy ad training hape tahh . so , kteorg enjoy laa stay at boulevard nyh . gile mahal dy punye harge semalam . naseb baek sponsor ^^ . kalau takk , menginap jelaa hotel bajet tu haa . hee . na makan , turon Mid Valley . sampai jehh , whoaaa ^o^ . besar gilaa . tapii , glupp , telan aer liur jelaa . harge dy . ehem .selipa biase yg jual dekat gerai kecik kecik tu pon da cecah RM 50 . mahu ? haailaa . mak aku ckp : kat sini , makan bole lhaa . kalau na shopping , tggu ayh kau kaye . hee ~ 

oke lhaa , memandangkan ad budak gemok menyemak kat sini , ta bole lhaa aku na bebel lame lame kan ? banyak sebenanye aku na berkarya , tapi nanti laa . okehh ? 

bye.